sk cz
Škandinávska móda, nábytok a bytové doplnky

+420 775 100 770 Po-Pia 8:00-17:00

Spôsoby dopravy

Tovar zvyčajne odosielame do 3 pracovných dní od objednávky, najdlhšie do 5 dní. Ak z nejakého dôvodu nie je možné túto lehotu dodržať (tovar nie je na sklade, má zistenú chybu a pod.), Bezodkladne Vás o tom informujeme.

 

Pri nákupe nad 80 Eur je POŠTOVNÉ ZADARMO!

 

 

Ponúkame nasledujúce spôsoby dopravy:

O odoslaní tovaru Vás vždy informujeme e-mailom a SMS. U väčšiny ponúkaných spôsobov dopravy bude tovar doručený do druhého dňa od podania. Viac nájdete v podrobnom rozpise nižšie.

 

GLS
Zásielku vám doručí balíková služba. Platba dobierkou prebieha len v hotovosti.

  • Poštovné GLS pri platbe vopred: 3,5 Eur
  • Pri platbe dobierkou: + 1 Eur

 

Osobný odber na pobočke Zásielkovňa
Svoj tovar si môžete vyzdvihnúť na vybranej pobočke Zásielkovne. V prípade dobierky prosím berte na vedomie, že na mieste je možné platiť len v hotovosti.

  • Poštovné Zásielkovňa pri platbe vopred: 2,5 Eur
  • Pri platbe dobierkou: + 0,5 Eur

 

 


Ako za svoj tovar môžete zaplatiť

  • Dobierkou

pri doručení (poštovné je navýšené o poplatok za dobierku)

 

  • Bankovým prevodom

 na náš účet SK9109000000000633826726, vedený v Slovenskej sporitel'ni, a.s.

Variabilný symbol zodpovedá číslu Vašej objednávky. Objednávka bude odoslaná po obdržaní platby, odporúčame preto presun uskutočniť ihneď po objednaní tovaru.

 

  • V hotovosti

pri vyzdvihnutí tovaru na pobočke Zásielkovňa.

 

  • On-line platobnou kartou (3D Secure)

 

Každá objednávka je záväzná (Občiansky zákonník § 544-545, zákon č. 40/1964 Sb) podľa našich obchodných podmienok. Ak si objednávku zaslanú na dobierku nevyzdvihnete, vyhradzujeme si právo požadovať od Vás sumu na pokrytie zasielacích nákladov a manipulačný poplatok 8 Eur.
Odoslaním objednávky súhlasíte s našimi obchodnými podmienkami a, v prípade neprevzatia dobierky, s uhradením poplatku za odoslanie tovaru v tejto výške.

 

 

 

Na čo dať pozor pri prevzatí tovaru

Vždy zásielku skontrolujte

Vzhľadom k charakteru nášho tovaru (porcelán, sklenené doplnky a pod.) Odporúčame otvoriť zásielku bezprostredne po prevzatí a prekontrolovať, či nie je tovar poškodený aj keď obal poškodený nie je. Skontrolujte aj priložené dokumenty.

 

 Na prípadné poškodenie upozornite

Na neúplnú alebo poškodenú zásielku upozornite prepravcu a ten s vami na mieste spíše zápis o škode, ktorý je nevyhnutný na vybavenie reklamácie. Poškodenú alebo neúplnú zásielku máte právo neprebrať.

Kontaktujte nás
Po spísaní zápisnice o škode nás ihneď kontaktujte na telefónnom čísle +420 775 100 770 alebo e-mailovej adrese objednavky@bellarose.sk . Výrazne tak urýchlite riešenie reklamácie a náhrady tovaru.
Pokiaľ nie je tento postup dodržaný, nie je možné poškodený alebo chýbajúci tovar nahradiť.

 

Zistili ste poškodenie zásielky až po prevzatí?

Ak ste prevzali zásielku a jej poškodenie sa ukázalo až  potom, rieši sa reklamácia s dopravnou spoločnosťou. V závislosti na zvolenom dopravcovi odporúčame nasledovný postup:

 

V prípade dopravy GLS a Zásielkovňa:

Ak zásielka nevykazuje známky poškodenia a je adresátom potvrdený preberací protokol dopravcovia, stáva sa zásielka vlastníctvom kupujúceho. Po prevzatí zásielky je ďalšie reklamácie ohľadom poškodenia zásielky riešená s dopravcom.


Odporúčaný postup pri poškodení obsahu prevzatej zásielky je podľa zvoleného dopravcu nasledujúce:
Kupujúci je povinný bez odkladu prekontrolovať obsah zásielky a prípadné závady hlásiť prepravcovi ihneď, najneskôr do 3 dní od doručenia zásielky. Je dôležité zachovať zásielku v pôvodnom stave vrátane obalov a výplní.
V oboch prípadoch odporúčame kontaktovať dopravcu bez odkladu, výrazne tak prispejete ku kladnému vybaveniu reklamácie.

 

Poznámka:
Vzhľadom k charakteru ponúkaného tovaru (porcelán, sklenené doplnky a pod) odporúčame otvoriť zásielku bezprostredne po prevzatí a prekontrolovať, či nie je tovar poškodený aj keď obal poškodený nie je. Ak zásielka pri dodaní javí známky poškodenia, odmietnite ju prevziať!
Ak k tejto nepríjemnej situácii dôjde, informujte nás bezodkladne (najneskôr však nasledujúci pracovný deň) o vzniknutom stave prostredníctvom emailu alebo na tel. čísle +420775100770. Situácia bude vyriešená v najkratšom možnom čase.


Prosím, kontaktujte nás i dopravcu bez odkladu, aby sme mohli reklamáciu čo najrýchlejšie vybaviť.

 

Nedorazila zásielka v termíne?

Pretože využívame služby externých dopravcov, môže sa stať, že nami expedovaná zásielka k Vám nedorazí vo vopred ohlásenom termíne. V takom prípade si najprv veľmi jednoducho overte, kde sa Vaša zásielka nachádza.

Sledujte pohyb svojej zásielky on-line

Na Váš e-mail sme zaslali podacie číslo zásielky. Ak Vám e-mail neprišiel, kontaktujte nás a my vám ho radi oznámime.
Kde sa zásielka práve nachádza, zistíte v on-line systéme GLS alebo Zásielkovňa.

 

Zásielka bola uložená v depe prepravnej spoločnosti GLS alebo Zásielkovňa

Kontaktujte dopravcu na nasledujúcich telefónnych číslach:
GLS : 045/5242500
Zásielkovňa: +420216216516

 

Zásielka nie je evidovaná v systéme

Ak dopravná spoločnosť zásielku neeviduje, okamžite nás kontaktujte pre vybavenie reklamácie a zaslanie nového tovaru.


shoproku.cz
shoproku.cz shoproku.cz
shoproku.cz shoproku.cz
APEK APEK Ověřeno zákazníky

Copyright © 2009 - 2017 Bella Rose • info@bellarose.sk • Navštívte náš druhý e-shop: www.nordicday.sk
Aby sme zistili, čo sa vám u nás najviac páči, a mohli pre vás naše stránky stále vylepšovať, používame cookies. Viac info tu.