sk cz
Škandinávska móda, nábytok a bytové doplnky

+420 775 100 770 Po-Pia 8:00-17:00

Často kladené otázky

Pri nákupe u nás

• S nákupmi po internete nemám veľmi skúseností, nájdem niekde návod, ako na to?
Všetky informácie o tom, ako nakupovať v našom internetovom obchode, nájdete v sekcii Nákupný poriadok tu.

 

• Ako môžem zbierať vernostné body za svoje nákupy u vás?
Vernostný program je jednou z hlavných výhod pre registrovaných zákazníkov nášho obchodu. Aby sa body za nákup započítali, je potrebné vykonať tento nákup ako prihlásený zákazník (prihlásiť sa do Zákazníckej sekcie zadaním Vášho e-mailu a hesla). Viac informácií nájdete v sekcii Vernostný program tu. Nakupovať u nás ale samozrejme môžete aj bez registrácie.

 

• Zháňam darček, ale neviem, čo presne vybrať ...
Ak vyberáte darček pre niekoho blízkeho, ale nie ste si svojou voľbou istí, môžete využiť naše ponuky darčekových poukážok. Obdarovaný si potom darček vyberie podľa vlastného želania.

 

• Máte aj kamennú predajňu?
V súčasnej chvíli nemáme kamennú predajňu. Všetok tovar je možné zakúpiť len v našom internetovom obchode.

 

• Ako sa dozviem o novinkách a zľavách, ktoré chystáte?
V spodnej časti hlavnej stránky nájdete možnosť prihlásenia k odberu nášho newsletteru. Sledovať nás môžete aj na Facebooku.


Dostupnosť tovaru

• Ako spoznám, že je vybraný tovar skladom?
V detaile každej položky nájdete aktuálnu informáciu o skladovej dostupnosti.

 

• Je možnosť, že vypredaný tovar bude ešte skladom?
Vypredané položky vždy znovu objednávame u dodávateľa. Väčšina z nich bude opäť na sklade, ale môže sa stať, že niektorý tovar dodávateľ už vyradil z ponuky. Pokiaľ Vás zaujíma niektorá z vypredaných položiek, môžete u takej zvoliť službu Postrážiť tovar. V prípade opätovného naskladnenia Vás upozorníme e-mailom.

 

Doprava a platba

• Tovar sa mi veľmi páči, ale musím zakaždým platiť poštovné?
Poštovné je zadarmo pri objednávke nad 280 Eur vr. dph. Ak Vaša objednávka túto podmienku nespĺňa, môžete sa skúsiť dohovoriť napríklad s kamarátkami a spoločne tejto sumy dosiahnuť alebo si poplatok za poštovné rozdeliť.

 

• Aké ponúkate spôsoby platby?
Môžete u nás platiť vopred (platobnou kartou on-line, bankovým prevodom) aj dobierkou. Viac informácií o možnostiach platby nájdete v sekcii Doprava a platba.

 

• Prišiel mi e-mail, že tovar bol odoslaný, ale zásielka ešte nedorazila. Čo robiť?
V prípade, že Vám tovar nebol doručený do 2 dní od odoslania, ani ste nenašli v schránke lístok od dopravcu, kontaktujte nás na tel. +420 775 100 770 a spolu ho skúsime dohľadať na základe podacieho čísla.
Vrátenie tovaru a reklamácia

 

• Je na tovar záruka? Ako by prebiehala prípadná reklamácia?
Na všetok tovar je záruka 24 mesiacov. Všetky informácie o reklamácii a jej priebehu nájdete v sekcii Reklamačný poriadok tu.

 

• Čo ak tovar nebude taký ako na fotografii, alebo sa mi nakoniec nebude hodiť?
Ak zakúpite tovar v internetovom obchode, máte zo zákona právo do 14 dní bez udania dôvodu odstúpiť od kúpnej zmluvy a tovar vrátiť. Viac informácií o tejto možnosti, podmienkach a správnom postupe nájdete v našich obchodných podmienkach, bod 5.

 

• Tovar mi bol doručený, ale jedna z položiek bola rozbitá. Ako postupovať?
Ak ste pri kontrole doručenej zásielky zistili rozbitý či poškodený tovar, kontaktujte nás OKAMŽITE na telefónnom čísle +420 775 100 770, kde Vám oznámime, ako postupovať. Odporúčaný postup pri poškodenej zásielke nájdete aj v sekcii Doprava a platba tu.

 

• Prišiel mi od Vás balíček, ale jedna z položiek chýba. Čo teraz?
Prosím, kontaktujte nás OKAMŽITE telefonicky alebo e-mailom a vzniknutú situáciu s Vami ihneď vyriešime.

 

Veľkoobchodná spolupráca

• Radi by sme v našom obchode predávali aj váš tovar. Ponúkate veľkoobchodnú spoluprácu?
Vybrané značky ponúkame aj veľkoobchodne. Všetky informácie o veľkoobchodnom predaji nájdete v našej B2B sekcii. Nájdete tu informácie o nákupe, podmienky dodania, minimálnu výšku nákupu, dobu dodania a ďalšie. Pre zobrazenie katalógu tovaru a nákupných cien je potrebné sa najskôr registrovať ako obchodník tu. Po prípadnom schválení tejto registrácie Vám bude povolený prístup do katalógu a možnosť objednať tovar.


Nenašli ste odpoveď na svoju otázku? Kontaktujte nás na e-maile info@bellarose.cz a my vám radi odpovieme.

 

 

 


shoproku.cz
shoproku.cz shoproku.cz
shoproku.cz shoproku.cz
APEK APEK Ověřeno zákazníky

Copyright © 2009 - 2017 Bella Rose • info@bellarose.sk • Navštívte náš druhý e-shop: www.nordicday.sk
Aby sme zistili, čo sa vám u nás najviac páči, a mohli pre vás naše stránky stále vylepšovať, používame cookies. Viac info tu.